Важливою складовою особистого піару керівників та партнерів аудиторських фірм є грамотна організація комунікацій. PR не був би собою без взаємодії із зовнішнім середовищем. Саме тому не слід нехтувати можливістю розміщувати інтерв’ю з об’єктом піару на сторінках спеціалізованих видань. Краще обирати саме фахові видання, рейтингові більше підійдуть політикам.
Позитивно позначається на іміджі також, коли керівники самостійно готують статті до тих же спеціалізованих видань та оперативно надають коментарі на вимогу журналістів. На радіо та телебачення робити ставку не варто. Подібні кроки доцільні, якщо в майбутньому керівник збирається розпочати політичну кар’єру.
Комунікації із зовнішнім середовищем повинні здійснюватися цілеспрямовано: і піар-менеджер, і сам керівник мають чітко усвідомлювати їх остаточну мету.
Спілкуючись із підлеглими, партнерами і конкурентами (по суті різними соціальними групами), необхідно мати якнайповнішу інформацію про них і відповідно до цього вибудовувати стратегію спілкування. Західні піарники представляють публіці своїх підопічних у різних амплуа, в результаті чого досягають стабільного успіху. Чим багатограннішим уявляється керівник, тим більше прихильників він має.
Сьогодні успішна комунікація можлива за умови, що об’єкт піару має неабиякі акторські здібності. Як і політики, перші особи аудиторської фірми повинні добре володіти собою, повідомляючи лише необхідну в цей момент інформацію. При цьому в поведінці неприпустима награність та штучність.