Стрімкі зміни на ринку часто спонукають бізнес вдаватися до ребрендингу. Як відомо, найпоширенішими випадками проведення ребрендингу є ситуації, коли компанія, усвідомлюючи еволюцію вподобань споживача і конкурентного середовища, змінює цільову групу бренду, коригує позиціонування, цінності, а вже як наслідок змінює логотип, фірмовий стиль і меседжі, стиль комунікації тощо. Якими ж є причини ребрендингу аудиторських фірм? Ось про що зазначили провідні фахівці з брендингу.
Бренд не виконує покладених на нього завдань
Коли бренд починає втрачати свої позиції на ринку або останні кілька років «пасе задніх» − значить настав час для змін. Спад продажів, послаблення інтересу до послуг аудиторської фірми свідчить про те, що підходи застаріли і необхідно активізувати потенційних клієнтів і завоювати їхню увагу, аби повернути колишні позиції.
Поява бренду-конкурента
Причиною ребрендингу аудиторської фірми може бути поява на ринку в цій самій ніші сильнішого конкурента з виразними презентаційними елементами і гнучкою ціновою політикою. Часто справа у свіжості ідей, нестандартному підході до вирішення тотожних проблем тощо. Для того щоб не стати аутсайдером, необхідно спрямувати всі сили на пошуки нових оригінальних ідей і способів їх втілення в життя.
Ідеологічні зміни всередині компанії
Якщо всередині фірми відбулися значні зміни, наприклад, поставлено нові стратегічні цілі, змінилися цінності, затверджено нову стратегію роботи з клієнтами тощо, кращим способом повідомити про це споживачам буде саме ребрендинг.
Зміна ринкових умов
Поява нових видів послуг чи трендів на ринку не може не вплинути на діяльність кожного із гравців певного сектору. Якщо ваш бренд перестав відповідати умовам ринку, ребрендинг у такому випадку стане порятунком.
Перехід на новий ціновий сегмент
Перехід на надання послуг для нового цінового сегмента або репрайсинг − одна з найбільш частих причин ребрендингу.
Інфоприводи
Часто ребрендинг стає лише відмінним приводом нагадати про себе і привернути увагу до призабутого бренду.
Мотивація співробітників
Ребрендинг може виступати ще й унікальним інструментом побудови корпоративної культури. Зміни привернуть увагу не тільки клієнтів, а й співробітників компанії. Це освіжить ідеї і збільшить ефективність результатів колективної роботи.