Маркетологи переконані у важливості зворотного зв'язку із клієнтами. Аудиторським фірмам вони рекомендують не нехтувати спілкуванням із поточними та майбутніми замовниками.
Так, клієнтам можна відправляти комерційні пропозиції, новини фірми чи просто цікаву і корисну інформацію зі сфери діяльності. Будуйте і розвивайте з наявними і потенційними клієнтами тривалі відносини. Пропонуйте їм висловити свою думку з будь-якого приводу – стосовно ваших послуг, про подібні послуги чи товари на ринку взагалі, провокуйте дати відповідь на ваші повідомлення, проводьте опитування на сайті або спільно з партнерами, давайте їм безкоштовні поради та просіть оцінити їх, отримуйте їхню згоду на розсилку маркетингових матеріалів. Так ви нагадуватимете про себе й покажете обізнаність і компетентність у справах.
На сайті потенційному клієнту можна пропонувати зареєструватися або підписатися на розсилку новин в обмін на будь-який подарунок (знижку, сертифікат, безкоштовний продукт, книгу, флешку тощо). У такий спосіб потенційні клієнти і всі відвідувачі сайту зможуть ознайомитися з діяльністю фірми, пропонованими послугами і прайсом.
Сьогодні також соцмережі стали невід’ємним каналом залучення клієнтів як для малого, так і для великого бізнесів. За допомогою соціальних мереж можна створювати фан-сторінки чи групи своєї продукції і запрошувати туди потенційних клієнтів. Якщо будете розміщувати корисну інформацію і проводити конкурси, то зможете задіяти «сарафанне радіо», коли учасники самі почнуть рекламувати вашу продукцію.
Водночас маркетологи застерігають: не варто розпорошуватися на всі з описаних способів просування бренду. Спробуйте ті з них, які здаються найкращими, і оберіть для себе найдієвіший, за допомогою якого можна залучити максимум клієнтів. Навчіться пропонувати не самі послуги, а результат від їх використання.