Світ невідворотно змінився під впливом пандемії та обмежень, які тривають досі. Компанії намагаються підлаштуватися до нових умов діяльності, трансформуючи бізнес-процеси, стилі управління і підходи до роботи з клієнтами.
Постійні трансформаційні процеси стали обов’язковою умовою виживання бізнесу в сучасних умовах. Компанії, які залишаються вірними старим підходам і моделям управління, втрачають клієнтів і, як наслідок, прибутки.
Майбутнє – за компаніями, які постійно змінюються і впроваджують інновації, знаходять способи, як не лише задовольнити запити свого клієнта, а й здивувати його, перевершити очікування й зробити партнером на все життя. Сучасним компаніям слід узяти на озброєння підхід до ведення бізнесу у стилі фанк і переорієнтувати свою діяльність так, щоб бренд став запорукою успіху, а якість послуг – підтвердженням надійності.
Компанія, яка працює у сфері послуг для бізнесу, повинна дивувати, вражати потенційного клієнта. Це основний принцип фанк-бізнесу. Цей принцип раніше сповідували переважно креативні індустрії, але, як показує практика, такий підхід потрібен усім.
Коли компанія хоче здивувати своїх клієнтів, вона оцінює різницю між тим, що клієнти отримують після співпраці з нею, і тим, що вони очікують отримати.
Замість того, щоб просто відповідати очікуванням або створювати нові очікування, компанія свідомо намагається піти новим і несподіваним для клієнта шляхом. Вона не старається «перевершити» очікування, тому що це передбачає рух заданою траєкторією, не прагне знайти нові грані або сфери, у яких вона буде конкурентоспроможною. Вона намагається запропонувати щось несподіване. Щоб дійсно здивувати клієнтів, потрібно спиратися на три основні показники: «Як клієнт оцінює вашу діяльність?», «Чого клієнт хоче?» і «Що клієнт запам’ятовує?».