Дослідження, проведене ACCA, вивчило роль емоційного інтелекту (EQ) у розвитку фінансової професії в епоху технологій, що стрімко розвиваються.
Для пересічної людини емоції та фінанси – речі між собою абсолютно не пов’язані. Але щоб досягти успіху в добу цифровізації, фахівцю необхідно володіти розвиненим набором навичок, а не просто технічними знаннями, що важливі самі собою.
ACCA ставиться до цих навичок як до єдиного блоку неодмінних компетенцій. У нього входять високий технічний рівень, професійна етика і низка особистих здібностей і якостей, одна з яких – емоційний інтелект.
Результати дослідження «Емоційний інтелект у цифровому столітті» повідомляють, як респонденти-фінансисти оцінюють свій рівень EQ і вплив нових технологій на його необхідність.
Робота над EQ вимагає розвивати мислення зростання, самопізнання, емпатію, вплив і змінювати перспективи. Перший чинник – важливий інструмент для розвитку емоційного інтелекту і більшої впливовості. Наприклад, поліпшивши його, ви зможете розвинути всі потрібні емоційні навички.
Результати показують, що EQ можна поліпшувати завдяки ситуаціям, у яких ця якість необхідна. Емоційного інтелекту можна навчитися. Це не чарівний фокус і, як будь-яка інша навичка, він може з плином часу прогресувати і вдосконалюватися. Що більше людина зосередиться на ньому, то кращим він стане.
Одночасно з доповіддю було випущено унікальний інструмент, за допомогою якого можна самостійно діагностувати рівень EQ за надійними глобальними показниками, визначеними для професії фінансиста. До нього додається практична настанова, як збільшити ефективність цієї компетенції.
У доповіді йдеться про те, як сильно технології впливають на потребу EQ у професійних фінансистів. Це простежується в шести сферах: готовність до змін, рівноправність, що зростає, етичні принципи й погляди, пізнання й навчання, взаємодія людини й машин та зміна сили (форми впливу стають м’якшими, а не прямими).