У міру зростання конкуренції в бізнесі управління ефективністю стає дедалі важливішим. Компаніям, незалежно від масштабу і сфери діяльності, необхідно розвивати, реалізовувати і покращувати процеси управління ефективністю.
Управління ефективністю персоналу – одна з функцій менеджменту і найважливіший фактор успіху в бізнесі. За умови виваженого планування та реалізації система управління ефективністю перетворюється на дієвий спосіб досягнення результату.
Використання відповідних інструментів для управління ефективністю часто стає тим фактором, який відрізняє успішні компанії від інших. Розглянемо найдієвіші з них.
· KPI
Це спосіб виміряти результати компанії, загальнокомандної взаємодії і успішність окремих проєктів. KPI дають змогу обговорити результати і прийняти правильне рішення.
· Оцінка ефективності персоналу
За умови належного підходу це може бути потужним інструментом, який зв'яже індивідуальні досягнення зі стратегічними цілями компанії.
· Метод 360 градусів
Це комплексна оцінка персоналу з боку колег, керівництва, клієнтів тощо. Основна користь від такого методу в тому, що він дає змогу з'ясувати, наскільки добре люди виконують свою роботу.
· Управління за цілями
Основна ідея в тому, що кожна індивідуальна мета досягається по черзі. Тут необхідно визначити рівень продуктивності кожного співробітника і порівняти результати із встановленими стандартами.
· Збалансована система показників
Один з найпопулярніших методів управління ефективністю. Це інструмент реалізації стратегій, який допомагає компаніям:
• окреслити стратегію і роз'яснити співробітникам пріоритети і цілі;
• відстежувати прогрес за допомогою підрахунку того, наскільки успішно досягаються цілі і дотримуються пріоритети;
• розробити та виконати план дій.
· Плани особистісного розвитку
Плани з індивідуального розвитку найчастіше застосовуються, щоб дізнатися, яка саме підготовка потрібна співробітнику, створюється план досягнення цих цілей. Так персонал зможе зрозуміти, у якому напрямі слід розвиватися і що конкретно потрібно робити.