Робота аудитора досить складна. Не всім вдається вибудувати успішну кар’єру. Які ключові фактори успіху в аудиті?

На думку ключових працівників аудиторських фірм, психологів та фахівців із добору персоналу, стати успішним аудитором можна, виявляючи ініціативність, цілеспрямованість, маючи стратегічне мислення та володіючи вмінням будувати взаємовідносини. Крім того, потрібно прагнути до постійного саморозвитку й не забувати про важливість наставництва в цій професії.

Ініціативність може проявлятися в бажанні та готовності взятися за виконання складних аудиторських проєктів. Проявляючи ініціативу, аудитор має змогу продемонструвати свої сильні сторони, унікальні вміння та навички.

Цілеспрямованість означає вміння успішно доводити свої проєкти до завершення. В аудитора завжди існує ризик занадто заглибитися в деталі, зануритися в тестування, забувши про кінцеву мету аудиторської перевірки.

Стратегічне мислення та вміння бачити картину в цілому, не нехтуючи при цьому деталями, є надзвичайно важливим умінням для будь-якого фахівця з аудиту. Ефективність застосованих рішень напряму залежить від наявності в лідера стратегічного мислення.

Уміння будувати взаємовідносини з колегами та клієнтами, а також знаходити нові контакти є незамінними якостями для просування у сфері аудиту. Що більше контактів і спілкування, то більше інформації отримує аудитор, а інформація, як відомо, є ключем до вдалої аудиторської перевірки.

Постійний саморозвиток – необхідна умова для аудиторів на всіх кар’єрних рівнях. Такий фахівець повинен викликати довіру, його висновки мають бути надійними, а тому необхідно бути спеціалістом своєї справи, постійно читати, вивчати й досліджувати нову інформацію.

Наставництво відіграє подвійну роль у створенні та розвитку лідера в аудиті. Молодому аудитору потрібен наставник, який підтримуватиме кар’єрний розвиток, надаватиме цінні поради, ставитиме правильні запитання.