Коронавірус докорінно змінив життя кожного з нас. Ще місяць тому ми й уявити не могли, що сюжет фантастичного фільму може стати реальністю. Сьогодні сутужно всім, а аудиторському бізнесу й поготів. Якими правилами слід керуватися аудиторським компаніям сьогодні?

Насамперед підвищуйте продуктивність праці. Головне правило у кризу – підвищуйте ефективність роботи всіма доступними способами. Тобто зараз для компанії будуть доречними тільки ті дії, які призводять до результату. Почніть з аналізу ситуації. Знаходьте нові варіанти, що ви можете пропонувати ринку. Працюйте ще краще, підвищуйте якість послуг. Станьте взірцем якості у своєму сегменті.

Варто також переглянути фінансову політику. У цей час вашим ключовим принципом має стати «краще заробляти, ніж не заробляти». Тому, можливо, вам доведеться переглянути умови надання послуг. У питаннях оплати краще не бути принциповими. Оцініть, що ваша компанія може надати клієнтам чи споживачам на ті гроші, які вони готові заплатити.

Проаналізуйте пріоритетність проєктів. Сфокусуйте увагу аудиторських команд на найважливіших, найкритичніших для бізнесу завданнях. Будьте більш гнучкими щодо непріоритетних проєктів.

Слід уточнити цілі та ролі. Коронавірус породжує нові виклики й можливості для бізнесу. Керівники змушені коригувати й постійно уточнювати цілі на командному та індивідуальному рівнях, щоб зосередити увагу колег на основних пріоритетах.

У такий час важливо концентруватися на позитивних моментах і не зациклюватися на негативі. Для цього слід озвучувати для всіх стейкхолдерів навіть найменші успіхи. Робіть розсилку хороших новин, повідомляйте в соцмержах і вебресурсах – концентруйтеся на позитиві.