Аудиторський бізнес – непростий. Ненормований робочий графік, складні завдання та стислі часові межі на виконання проєктів можуть спричинити конфлікти та несприятливу робочу атмосферу. Якщо у вашій компанії вибухонебезпечна емоційна ситуація, можна зробити висновок, що команди у вас або немає взагалі, або вона надто слабка. Робочі команди якраз навпаки нейтралізують увесь робочий негатив, генерують енергію та впевненість у тому, що найскладніше завдання буде виконане. Люди почуваються комфортно, захищено та впевнено.

Згуртованість персоналу й сприятлива психологічна атмосфера в компанії залежить від того, наскільки добре її члени розуміють спільну мету. Завдання керівника – візуалізувати цілі й надихнути на їх досягнення. Якщо люди знають, до чого їм прагнути, вони працюють на досягнення глобальної мети, не маючи часу на конфлікти й деструктивні емоції.

Установіть систему контролю в команді та усіляко заохочуйте самоконтроль. Без цього досягти бажаного результату складно. Люди цінують справедливість, тож прагніть до неї.

Забезпечте підтримання командного духу. Об’єднані спільною метою члени команди, які розуміють внесок кожного в загальний результат, здатні творити дива.

Розвивайте й навчайте ваших працівників. Нехай вони зростають разом із вашим бізнесом, додають йому вартості й відкривають нові перспективи.

Уникнути небажаних емоцій допоможе справедлива критика. Ніколи не критикуйте на загал членів вашої команди. Якщо ви маєте претензії до працівника, краще висловити їх тет-а-тет. А от похвала навпаки має бути публічною і заслуженою. Уникайте особистісного фактора. На роботі всі однакові, тож забудьте про поділ персоналу та улюблених і не дуже. Будьте максимально об’єктивними, оцінюючи результати роботи.