Не секрет, що успішний бізнес – це ефективні команди. Найцінніший актив кожного власника та керівника, а аудиторської фірми й поготів, – люди. На жаль, знайти фахівців своєї справи стає дедалі важче. Недостатній рівень професійної кваліфікації, брак досвіду, нерозуміння роботи в аудиті – основні причини, які заважають дібрати персонал в аудиторську фірму. Проте конкуренти не дрімають. Кожен з них намагається перекупити кращих працівників. Як утримати цінні кадри?

Заробітні плати працівників мають бути ринковими. Не забувайте про преміювання й бонуси. Будьте чесними та справедливими у винагороді персоналу.

Дбайте, щоб підлеглі були зайняті. Цікава робота, неординарні проєкти, нові виклики – неодмінна передумова довготривалого партнерства з вашим персоналом.

Розвивайте й навчайте своїх працівників. Що більш професійними вони будуть, то більшу користь принесуть вашому бізнесу.

Давайте людям більше свободи, але водночас вчіть їх брати на себе відповідальність. Такий підхід утримуватиме у вашій команді лідерів.

Спілкуйтеся з персоналом. Так ви дізнаєтеся, чого співробітники очікують від вас, чим переймаються, що їх непокоїть. Ця інформація є безцінною для побудови індивідуальних програм мотивації.

Не намагайтеся з усіх зробити лідерів. У командах мають бути як керівники, так і виконавці, як генератори ідей, так і їх критики. Набір різних особистостей, які виконують притаманну їм роль, – запорука створення та розвитку команди.