Перехід аудитора від ролі лише одного з багатьох провайдерів послуг до статусу бізнес-радника, порадам якого довіряють інвестори, – це насамперед поліпшення відносин із клієнтом.
Більш глибокі та довірливі партнерські відносини між аудитором та акціонерами компанії значно підвищують ймовірність того, що аудиторську фірму рекомендуватимуть бізнес-партнерам і знайомим, залучатимуть для роботи з іншими компаніями, що також належать відповідним власникам. Якщо інвестори з відмінною діловою репутацією довіряють бізнес-порадам власного аудитора – це, безперечно, підвищує репутацію і самого фахівця.
Крім того, зазначені чинники сприяють зростанню клієнтської бази, забезпечують стабільні та високі доходи аудиторської фірми.
І нарешті, зовнішній аудитор, до порад якого дослухаються, знання і професіоналізм якого цінують клієнти, отримує додаткове задоволення від своєї роботи. Зростає його внутрішня мотивація, що, своєю чергою, позитивно відображається на ефективності роботи аудиторської команди.
Отож, для того щоб досягти статусу радника, вартого довіри, аудиторам потрібно об’єктивно розібратися, де вони перебувають на проміжку від корпоративного інспектора до радника. А далі необхідно побудувати дорожню карту, яка приведе аудит до бажаного статусу через управління достовірністю власних висновків, надійністю результатів роботи, побудову близьких і довірливих відносин, а також урахування інтересів компанії-клієнта. І вже в статусі радника, аудитори зможуть досягти вищої ефективності у своїй роботі, підвищити власну репутацію та розвинути нові навички власної аудиторської команди.